Vytvořit úspěšnou webovou stránku není nic jednoduchého, i když se to může na první pohled zdát. Jeho samotná existence už dávno nestačí. Musíte mu dát pořádnou grafickou podobu, stejně jako kvalitní obsah a správnou propagaci. Dejte o sobě vědět potenciálním zákazníkům efektivně. Marketing sice něco stojí, ale rozhodně se vyplatí. Učiňte web obchodně efektivním díky základním tipům a práci odborníků.
SEO a zpětné odkazy
Myslíte si, že se optimalizace pro vyhledávače vytváří společně s obsahem? Částečně máte pravdu. Do textu lze zařadit klíčová slova, díky kterým všem sdělíte, o co se zajímáte a co u vás najdou. To ale není všechno. Pozici ve vyhledávání můžete ovlivnit také vhodnými popisy obrázků, metapopisy, srozumitelnou URL adresou atd.
Dalším důležitým prvkem je budování zpětných odkazů. Linkbuilding, ani SEO nejsou aktivity, jejichž výsledek uvidíte přes noc. Obě tyto disciplíny jsou složité, málokdo je umí skutečně dobře a přinesou výsledky až po nějaké době. V případě zpětných odkazů byste se měli soustředit na čtyři základní principy:
-
vytvořte kvalitní, relevantní a originální článek s tématem, které se vás přímo týká a zaujme čtenáře,
-
vyberte alespoň jedno slovní spojení, které bude skutečně zajímavé a vytvořte odkaz na vlastní web (tzv. interní prolinkování),
-
oslovte jinou stránku, influencery nebo diskuze a zde článek publikujte,
-
každý měsíc pravidelně publikujte, ale pouze relevantní obsah.
Obsahový marketing
Obsah je na internetu králem všeho. Z toho důvodu se mu musíte skutečně hodně věnovat. Pokud si tím nejste na 100% jistí, sežeňte si zkušeného copywritera, který vám s tím pomůže. Kvalitní texty je pro úspěch nezbytný. Bez něj se neobejdete. Nejen, že u zákazníků budí důvěru, ale přitahuje také pozornost a zvyšuje návštěvnost stránek. Relevantní texty přitom milují nejen lidé, ale také vyhledávače.